flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по виконанню Закону України "Про звернення громадян" за 2019 рік

21 лютого 2020, 13:37

Херсонський міський суд доводить до вашого відома стан роботи суду по виконанню Закону України "Про звернення громадян" за 2019 рік. Протягом  2019 року до суду надійшло 20 звернення громадян, а це на  19 звернень або 48,7% менше ніж за в казаний період минулого року.

Поліпшення показників надходжень звернення громадян підтверджує позитивну роботу керівництва та працівників апарату суду відносно професійної та налагодженої роботи з громадянами – відвідувачами суду.

Так, за 2019 рік, за категоріями звернень громадян надійшло:

  • на процесуальні дії суддів – 5;
  • на дії працівників суду – 1;
  • на організацію роботи суду –1;
  • інші питання-13.

В порівнянні  з 2018 роком  значно зменшилось заяв   на організацію роботи суду.

З двадцяти звернень, реєстрація та облік яких здійснюється в  автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-З», зареєстровано 10 заяв та 10 скарг. Заявникам були надані кваліфіковані,  об’єктивні  і своєчасні  відповіді, але за результатами розгляду порушених питань всі визнані не обґрунтованими.  

З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:

  • постійний контроль над організацією роботи зі зверненнями громадян;
  • виявлення та усунення причин, що спонукають громадян звертатись із скаргами, вживаються усі можливі заходи для зменшення підстав для звернень та об’єми скарг, які надходять до суду;
  • забезпечення дотримання вимог Конституції України, законодавства України щодо забезпечення громадянам необхідних умов для реалізації їх конституційних прав на письмове звернення або особистий прийом та обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього;
  • вживаються заходи з удосконалення роботи з листами, забезпечення уважного прийому громадян, реагування на їх запити та прохання;
  • аналіз стану розгляду звернень, що надходять до Херсонського міського суду Херсонської області;
  • вживаються заходи щодо ліквідації причин, що породжують скарги.

На підставі викладеного можна зробити висновок, що Херсонським міським судом Херсонської області  на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на сучасному етапі є одним із пріоритетних завдань органів державної влади, відповідальним обов'язком посадових і службових осіб.

Більш детальна інфрмація за посиланням.