Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Херсонський міський суд доводить до вашого відома стан роботи суду по виконанню Закону України "Про звернення громадян" за 2019 рік. Протягом 2019 року до суду надійшло 20 звернення громадян, а це на 19 звернень або 48,7% менше ніж за в казаний період минулого року.
Поліпшення показників надходжень звернення громадян підтверджує позитивну роботу керівництва та працівників апарату суду відносно професійної та налагодженої роботи з громадянами – відвідувачами суду.
Так, за 2019 рік, за категоріями звернень громадян надійшло:
В порівнянні з 2018 роком значно зменшилось заяв на організацію роботи суду.
З двадцяти звернень, реєстрація та облік яких здійснюється в автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-З», зареєстровано 10 заяв та 10 скарг. Заявникам були надані кваліфіковані, об’єктивні і своєчасні відповіді, але за результатами розгляду порушених питань всі визнані не обґрунтованими.
З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Херсонським міським судом Херсонської області на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на сучасному етапі є одним із пріоритетних завдань органів державної влади, відповідальним обов'язком посадових і службових осіб.
Більш детальна інфрмація за посиланням.