flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по виконанню Закону України "Про звернення громадян" за 2019 рік

АНАЛІЗ

стану роботи

Херсонського міського суду Херсонської області

по виконанню Закону України «Про звернення громадян»

за 2019 рік

 

11.02.2020 р.                                                                      м. Херсон

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року у редакції 01.01.2020 року та Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року у редакції  від 21.12.2019 року, що  регулюють  питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

На виконання вимог Закону Херсонським міським судом Херсонської області постійно вживаються відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.   

Протягом  2019 року до суду надійшло 20 звернення громадян, а це на      19 звернень або 48,7% менше ніж за в казаний період минулого року.

Поліпшення показників надходжень звернення громадян підтверджує позитивну роботу керівництва та працівників апарату суду відносно професійної та налагодженої роботи з громадянами – відвідувачами суду.

Так, за 2019 рік, за категоріями звернень громадян надійшло:

В порівнянні  з 2018 роком  значно зменшилось заяв   на організацію роботи суду.

Аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах, зокрема :

З двадцяти звернень, реєстрація та облік яких здійснюється в  автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-З», зареєстровано 10 заяв та 10 скарг. Заявникам були надані кваліфіковані,  об’єктивні  і своєчасні  відповіді, але за результатами розгляду порушених питань всі визнані не обґрунтованими.  

З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:

На підставі викладеного можна зробити висновок, що Херсонським міським судом Херсонської області  на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на сучасному етапі є одним із пріоритетних завдань органів державної влади, відповідальним обов'язком посадових і службових осіб.

 

Начальник відділу організаційного

забезпечення діяльності суду та

судової статистики Херсонського міського                                                                                                                                  О.М. Лежепьокова

суду Херсонської області