Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 29 жовтня по 29 листопада 2019 року в Херсонському міському суді Херсонської області проводилось анонімне онлайн-опитування на сайті суду, щодо оцінки рівня організації роботи суду шляхом онлайн анкетування.
За встановлений період часу, в опитуванні прийняли участь 14 осіб.
Проаналізувавши відповіді були встановлені наступні результати:
Більшість респондентів представляють в суді безпосередньо себе (є позивачем/відповідачем/третьою особою/заявником/свідком/потерпілим), а саме - 54,5 % з кількості опитаних.
З точки зору зручності та комфортності перебування в суді найбільше респондентами було обрано варіант «Задовільно».
На питання щодо доступності телефонної лінії суду та отримання потрібної інформації під час відповіді на телефонний дзвінок: 35.5 % осіб відповіли так, завжди, 35.5. % осіб - так, але додзвонитися було важко, 19.4 % осіб вказали, що так, але інформація була неповна й 9.7 % осіб зазначили, що телефонна лінія була зайнята чи не працювала.
Зручність розташування інформаційних стендів в приміщені суду та їх інформаційне наповнення громадяни визначили середнім показником – «Задовільно» (серед запропонованих варіантів: «відмінно, добре, задовільно, незадовільно»).
На питання щодо наявності необхідної інформації на сторінці суду в Інтернеті 39.4% з опитаних зазначили, що так, вся необхідна інформація розташована на сайті, 45,5 % відповіли - так, але вона виявилась неповною й 15.2 % вказали на відсутність необхідної інформації.
У випадку звернення громадян до відділу звернення громадян суду для отримання інформації 39.4 % опитаних залишились повністю задоволеними отриманою інформацією, 30.3 % респондентів не звертались взагалі, а 24.2% осіб звертались, але зазнали певних труднощів (очікування в черзі, неповна інформація та ін.)
68.8 % опитаних осіб були вчасно проінформовані про час та місце розгляду справи секретарем судового засідання.
Рівень професіоналізму, ставлення працівників апарату суду до відвідувачів, а також про коректність та старанність працівників суду респонденти оцінили посередньо:
Загалом при оцінці організації роботи суду громадяни розділились в думках :
Проведене опитування дозволило виявити проблемні організаційні питання в діяльності суду, які потребують вирішення та які будуть враховані в подальшій роботі для вдосконалення організації роботи суду й для забезпечення відкритості суду, підвищення довіри громадян до правосуддя та зміцнення авторитету судової влади.