flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати онлайн-опитування громадян про якість роботи Херсонського міського суду

04 грудня 2019, 11:04

З 29 жовтня по 29 листопада 2019 року в Херсонському міському суді Херсонської області проводилось анонімне онлайн-опитування на сайті суду, щодо оцінки  рівня організації роботи суду шляхом онлайн анкетування.

За встановлений період часу, в опитуванні прийняли участь 14 осіб.

Проаналізувавши відповіді були встановлені наступні результати:

Більшість респондентів представляють в суді безпосередньо себе (є позивачем/відповідачем/третьою особою/заявником/свідком/потерпілим), а саме - 54,5 % з кількості опитаних.

З точки зору зручності та комфортності перебування  в суді найбільше респондентами було обрано варіант «Задовільно».

На питання щодо доступності телефонної лінії суду та отримання потрібної інформації під час відповіді на телефонний дзвінок: 35.5 % осіб відповіли так, завжди, 35.5. % осіб - так, але додзвонитися було важко, 19.4 %  осіб вказали, що так, але інформація була неповна й 9.7 % осіб зазначили, що телефонна лінія була зайнята чи не працювала.

Зручність розташування інформаційних стендів в приміщені суду та їх інформаційне наповнення громадяни визначили середнім показником – «Задовільно» (серед запропонованих варіантів: «відмінно, добре, задовільно, незадовільно»).

На питання щодо наявності необхідної інформації на сторінці суду в Інтернеті 39.4% з опитаних зазначили, що так, вся необхідна інформація розташована на сайті, 45,5 % відповіли - так, але вона виявилась неповною й 15.2 % вказали на відсутність необхідної інформації.

У випадку звернення громадян до відділу звернення громадян суду для отримання інформації 39.4 % опитаних залишились повністю задоволеними отриманою інформацією, 30.3 %  респондентів не звертались взагалі, а 24.2% осіб звертались, але зазнали певних труднощів (очікування в черзі, неповна інформація та ін.)

68.8 % опитаних осіб були вчасно проінформовані про час та місце розгляду  справи секретарем судового засідання.

Рівень професіоналізму, ставлення працівників апарату суду до відвідувачів, а також про коректність та старанність працівників суду  респонденти оцінили посередньо:

 

Загалом при оцінці організації роботи суду громадяни розділились в думках :

Проведене  опитування дозволило виявити  проблемні організаційні питання в  діяльності  суду, які потребують вирішення та які будуть враховані в подальшій роботі для вдосконалення організації роботи суду й для  забезпечення  відкритості суду, підвищення  довіри  громадян до  правосуддя та зміцнення  авторитету  судової влади.