Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до чинного законодавства громадяни мають право звернутись до суду із зверненнями через відділ звернення громадян, який здійснює прийом, облік, узагальнення заяв та скарг, а також надає допомогу соціально вразливим категоріям населення, які звертаються до суду з різних питань, що стосуються організації роботи суду тощо. Також у суді організовано особистий прийом громадян, відповідно до графіку затвердженого головою суду.
Зокрема, протягом І–го кварталу 2018 року Херсонським міським судом Херсонської області було зареєстровано 11 звернень громадян, що майже в 6 разів менше кількості звернень за аналогічний період 2017 року.
Скарги, що надійшли протягом звітного періоду, за категоріями поділяються наступним чином :
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушують громадяни у своїх скаргах, зокрема :
У роботі з письмовими зверненнями громадян, а також під час особистого прийому забезпечується дотримання етики поведінки державного службовця, кваліфікований, неупереджений, об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд порушених питань з метою їх оперативного розв’язання.
Для підвищення ефективності роботи суду щодо організації роботи зі зверненнями громадян, суд забезпечує:
З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:
За результатами вищевикладеного, можна зробити висновок, що Херсонським міським судом Херсонської області на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам.
Більш детальну інформацію див. за посиланням.