flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Отримані показники анонімного опитування відвідувачів суду

30 січня 2017, 16:13

 Аналітична довідка

щодо проведеного опитування громадян-відвідувачів

Херсонського міського суду Херсонської області

 

На виконання рішення Ради суддів України № 35 від 12 травня 2016 року та з метою підвищення ефективності роботи апарату Херсонського міського  суду Херсонської області проведено опитування відвідувачів у формі анкетування щодо якості функціонування суду, яке тривало з 12.12.2016 по 23.12.2016 року.

   Загалом опитано респондентів у кількості 170 осіб. В цілому, досліджуючи  систему карток громадського звітування, випливає, що  учасниками судових справ та проваджень було досить високо та об’єктивно оцінено якість роботи Херсонського міського суду м. Херсона – на відмінно 64,71 %, добре 35,29 %.

35,29 % осіб, серед яких було проведено опитування зазначають, що метою звернення до суду була подача документів, 23,53 % звернулися до суду для отримання інформації про розгляд справи, 17,65 % необхідно ознайомитись з матеріалами справи або ж отримати копію рішення, незначний відсоток опитуваних звернувся до суду з іншими питаннями.

76,47 % респондентів оцінили роботу працівників апарату Херсонського міського суду Херсонської області на «відмінно», 23,53 % - «добре». При спілкуванні з ними працівниками апарату було виявлено щодо них коректність, ввічливість, доброзичливість та бажання допомогти, про що цілком стверджується у 88,24 % анкет, позначку «скоріше так» - було проставлено у 11,76 % опитуваних.

Під час контакту з відвідувачами суду був виявлений цілковитий професіоналізм, знання своєї справи, що свідчить 94,12 %, відповідь «скоріше так» була зазначена 5,88 % опитуваних респондентів.

Переважна більшість опитуваних, які зверталися до відділу звернення громадян отримали всю необхідну для них інформацію(64,71 %), від 35,29 % звернень до даного відділу не надходило взагалі. 82, 36 % заявників отримували судові рішення вчасно, 64, 71 % громадян, які надавали до суду звернення (скарги, пропозиції) у термін ,визначений ЗУ «Про звернення громадян» зазначають, що заяви були розглянуті та вирішені вчасно, було надано відповіді на всі питання, зазначені у зверненнях, 35,29 % не зверталися з аналогічними заявами взагалі.

94,12 % респондентів відмітили професіоналізм роботи архівного відділу суду, оскільки працівниками вчасно було надано відповідь на заяви та запити, у встановлені чинним законодавством строки було вручено копії рішень.

Відвідувачами суду також позитивно була оцінена інформаційна наповненість стендів суду та наявність потрібної інформації web-сайту Херсонського міського суду Херсонської області .

88,24 %  громадян, які були викликані до суду у якості сторін по справі або учасників кримінальних проваджень, відзначили, що вони були вчасно повідомлені про час та місце розгляду справи.

170 опитаних респондентів зауважили, що ніколи не зустрічалися з проявами корупційних діянь у суді.

Довіру судовій владі було виявлено 52,59 %  опитуваних громадян, менша впевненість простежується у 29,41 %, відсутність довіри мають 11,76 % опитуваних відвідувачів, відповідь «скоріше ні» - 5,88 %.

Крім цього, відвідувачі Херсонського міського суду Херсонської області мали можливість висловити свої бажання щодо покращення роботи суду.

Серед рекомендацій, які надали респонденти для суду: збільшити суддівський корпус, тобто призначити більше суддів. Одним з респондентів було зауважено, про необхідність збільшити заробітну плату секретарям канцелярії суду, оскільки на вказаних осіб здійснюється велике психологічне навантаження; розробити систему заохочень працівників канцелярії за режимний порядок роботи з людьми.

Отже, проведене анкетування свідчить про те, що організація роботи апарату суду здійснюється в цілому на достатньому рівні. Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні. Врахування рекомендацій відвідувачів в подальшій роботі суду, на нашу думку,  стане підґрунтям зростання довіри громадськості до правосуддя.