flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи Херсонського міського суду Херсонської області по виконанню Закону України «Про звернення громадян» за 9 місяців 2016 року

31 жовтня 2016, 11:13

 АНАЛІЗ

стану роботи Херсонського міського суду

Херсонської області по виконанню

Закону України «Про звернення громадян»

 за  9 місяців  2016 року


         З початку роботи Херсонського міського суду Херсонської області (з 04.04.2016 року) станом на 30.09.2016 року  до суду надійшло 17 звернень громадян, з них : 1 заява-пропозиція, 10 заяв та 6 скарг.

         Скарги та заяви, які надходять до суду по характеру підрозділяються на наступні категорії (всього 8 ) :

 

                         Надійшло звернень з питань

   Заяв

    Скарг

Всього

1.(301) На невидачу копій судових рішень

 

 

 

2.(302) На дії суддів (в тому числі етика поведінки)

1

 

1/5,88%

3.(303) На тривалий не розгляд справ і тяганину при розгляді

8

 

 

8/47,06

4.(304) Про незгоду з судовим рішенням

 

1

1/5,88%

5.(305) Про несвоєчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції                                                                               

 

 

 

 

6.(306) Несвоєчасне звернення до виконання судових рішень

1

 

 

1/5,88%

7.(307) На організацію роботи суду

1

4

5/29,42%

8.(308) Інші питання

 

1

1/5,88

Всього :

11

6

17/100%

         Звернення громадян, які надходять до суду,  та відповідають вимогам ст..5 закону реєструються згідно положення про автоматизовану систему документообігу суду - КП «Д-3», розглядаються в призначений Законом України «Про звернення громадян» термін.  Всім заявникам надаються повні та обґрунтовані відповіді.

Згідно статистичних даних, за 9 місяців 2016 року до Херсонського міського суду Херсонської області надійшло більше звернень з категорії №303 (На тривалий не розгляд справ і тяганину при розгляді).

Заявники вказували на те, що подавали позови в районні у м. Херсоні суди до їх ліквідації на підставі Указу Президента України від 19.01.2016 року №15/2016 «Про ліквідацію та утворення місцевих загальних судів». Районними судами були відкриті провадження в встановлений законом строк, але у зв’язку з ліквідацією вказаних судів, не прийняті до розгляду, або не передані з ліквідованих судів у новоутворений Херсонський міський суд Херсонської області. Також просили прискорити розгляд таких судових справ.

Згідно перевірки фактів, викладених у зверненнях, були надані роз’яснення щодо порядку передачі справ до іншого суду, передбаченому ст. 116 Цивільного процесуального кодексу України, «Положенням про автоматизовану систему документообігу суду» затвердженого Рішенням Ради суддів України №30 від 26.11.2010 року зі змінами. Були також вказані причини та інформацією про ПІБ судді у якого в провадженні знаходилась справа та дати призначення судових засідань або про рух справи.

З восьми звернень встановлені обґрунтованими чотири заяви та за наслідками їх розгляду всі чотири  задоволені.

За категорією 307 (На організацію роботи суду) за дев’ять місяців поточного року надійшло п’ять звернень, з них: одна заява та чотири скарги.

Заявники скаржились на роботу канцелярії суду щодо не вчасного направлення апеляційної скарги на постанову про адміністративне правопорушення, разом з матеріалами судової справи до апеляційного суду Херсонської області, щодо не вчасного надіслання процесуальних документів поштовою кореспонденцією.

Виконуючим обов’язки керівника апарату суду було доручено заступнику начальника відділу документального забезпечення і діловодства суду (канцелярії) здійснити перевірку викладених фактів у зверненнях. Від відповідальних за відправку вихідної кореспонденції були відібрані пояснення, досліджені реєстри відправки кореспонденції. За результатами розгляду звернень та перевірки фактів заявникам надані обґрунтовані відповіді, а також всім працівникам відповідальним за відправку вихідної кореспонденції було вказано на обов’язковість дотримання  вимог чинного законодавства та Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді та попереджено про застосування заходів дисциплінарного впливу у разі невиконання посадових обов’язків.

Інші звернення на дії суддів, про незгоду з судовим рішенням, на несвоєчасне звернення до виконання судових рішень та інше питання щодо набрання судовим рішенням законної сили, надійшло до суду по одному зверненню. Всі вони визнані не обґрунтованими та за наслідками розгляду в їх задоволені відмовлено.

Голова суду та в.о. керівника апарату суду суворо слідкують за вчасним отриманням заявниками письмових відповідей на їх звернення, а також подальшого поліпшення роботи із зверненням громадян, організації особистого прийому, посилення контролю за дотриманням чинного законодавства та ін.

В.о. керівника апарату суду постійно проводяться виробничі наради з метою зменшення кількості звернень (заяв, скарг) громадян, а також  попередження та запобігання вищезазначених випадків.

Важливість питання про звертання громадян постійно випливає з кількості поданих громадянами України пропозицій, заяв і скарг, які надійшли поштою чи були надані на особистому прийомі в суді в.о. керівника апарату, його заступником, помічником голови суду.

Працівниками апарату Херсонського міського суду Херсонської області  вживаються всі необхідні заходи  для зменшення обґрунтованих звернень громадян.

За результатами проведеного аналізу зі звернень громадян, робота суду визнана позитивною.