flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звернення громадян

28 липня 2016, 15:03

 З початку роботи Херсонського міського суду Херсонської області, з 04.04.2016 року  по 31.06.2016 року  до суду надійшло 4 звернення громадян, з них : 1 заява-пропозиція  та 3 скарги.

         Скарги та заяви, які надійшли до суду по характеру підрозділяються на наступні категорії (всього 8 ) :

 

                         Надійшло звернень з питань

   Заяв

    Скарг

Всього

1.(301) На невидачу копій судових рішень

 

 

 

2.(302) На дії суддів (в тому числі етика поведінки)

1

 

1/25%

3.(303) На тривалий не розгляд справ і тяганину при розгляді

 

 

 

 

4.(304) Про незгоду з судовим рішенням

 

1

1/25%

5.(305) Про несвоєчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції                                                                               

 

 

 

 

6.(306) Несвоєчасне звернення до виконання судових рішень

 

 

 

 

7.(307) На організацію роботи суду

 

2

2/50%

8.(308) Інші питання

 

 

 

Всього :

 

4

4/100%

 

        

Звернення громадян, які надходять до суду, реєструються згідно положення про автоматизовану систему документообігу суду - КП «Д-3», розглядаються в термін визначений Законом України «Про звернення громадян». 

Всім заявникам надаються повні та обґрунтовані відповіді з надісланням необхідних судових документів на їх витребування.

Згідно статистичних даних, з початку роботи Херсонського міського суду надійшло більше звернень з категорії №7 (На організацію роботи суду).

При перевірці викладених фактів у зверненнях  встановлено, що громадяни скаржились більше на дії, які  відбулись в зв’язку з ліквідацією  Дніпровського, Суворовського, Комсомольського районних судів м. Херсона  на підставі Указу Президента України від 19.01.2016 року №15/2016 «Про ліквідацію та утворення місцевих загальних судів». Громадянам  також надавались роз'яснення щодо судових справ, які не були розглянуті вказаними районними судами та які  були передані для розгляду до новоутвореного Херсонського міського суду Херсонської області відповідно до вимог чинного законодавства.

В.о. керівника апарату суду суворо слідкує за вчасним отриманням заявниками письмових відповідей на їх звернення, а також подальшого поліпшення роботи із зверненням громадян, організації особистого прийому, посилення контролю за дотриманням чинного законодавства. 

Важливість питання про звертання громадян постійно випливає з кількості поданих громадянами України пропозицій, заяв і скарг, які надійшли поштою чи були надані на особистому прийомі в суді, який  проводиться керівником апарату суду, його заступником, помічником голови суду, або отриманих Відділом звернення громадян.

Відділ організаційного забезпечення діяльності суду та судової статистики Херсонського міського суду Херсонської області кожний квартал буде аналізувати стан організації роботи зі звернень громадян в суді, розробляти необхідні пропозиції і вносити їх на розгляд виробничих нарад суду. 

За результатами проведеного аналізу за період з 04.04.2016 року по 31.06.2016 року зі звернень громадян, робота суду визнана позитивною.