flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по виконанню Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2018 року

АНАЛІЗ

стану роботи

Херсонського міського суду Херсонської області

по виконанню Закону України «Про звернення громадян»

за І півріччя 2018 рік

12.07.2018 р.                                                                                 м. Херсон

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року у редакції 05.10.2016 року (далі – Закон) та Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року у редакції 01.01.2017 року, у Херсонському міському суді Херсонської області створено відділ звернень громадян, разом з тим, особистий прийом громадян проводиться головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду, заступниками керівника апарату у встановлені дні та години прийому. Графік прийому доведено до відома громадян шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті суду: http://ksm.ks.court.gov.ua/sud2125/.

Реєстрація та облік надходжень звернень громадян здійснюється в АСДС КП «Д-З». Робота з розгляду звернень громадян покладена на начальника відділу звернень громадян.

Протягом І півріччя 2018 року Херсонським міським судом Херсонської області було зареєстровано 19 звернень громадян, що майже в 7 разів менше ніж за аналогічний період 2017 року. Позитивна динаміка, головним чином, склалася завдяки проведенню протягом 2017 року керівництвом суду системної роботи щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин їх виникнення.

Скарги, що надійшли протягом звітного періоду, за категоріями поділяються наступним чином :

                                 

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушують громадяни у своїх скаргах, зокрема :

                                       

У роботі з письмовими зверненнями громадян, а також під час їх особистого прийому забезпечується дотримання етики поведінки державного службовця, кваліфікований, неупереджений, об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд порушених питань з метою їх оперативного розв’язання.

Як свідчить аналіз, частина звернень, що надійшли до суду у звітному періоді, є типовими та аналогічними за змістом із зверненнями І півріччя 2017 року.

Щодо обґрунтованих скарг, керівником апарату проведено перевірку фактів, зазначених у зверненнях. Відповідь направлялася заявнику рекомендованим листом, поштове повідомлення з підписом заявника про отримання листа долучається до матеріалів провадження за зверненням.

Для підвищення ефективності роботи суду щодо організації роботи зі зверненнями громадян, суд забезпечує:

З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:

За результатами вищевикладеного, можна зробити висновок, що Херсонським міським судом Херсонської області  на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам. Суд при розгляді звернень громадян з’ясовує їх зміст, вживає дії для усунення причин і умов, які спонукають громадян скаржитись. Відповіді на звернення є змістовними, повними, вичерпними та достовірними.

 

 

В.о. начальника

відділу організаційного забезпечення

діяльності суду та судової статистики

Херсонського міського суду

Херсонської області                                                                                                               А.Є. Ляшенко