Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
стану роботи
Херсонського міського суду Херсонської області
по виконанню Закону України «Про звернення громадян»
за І півріччя 2019 року
22.07.2019 р. м. Херсон
Закон України «Про звернення громадян» регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
На виконання вимог Закону Херсонським міським судом Херсонської області постійно вживаються відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.
Протягом І півріччя 2019 року до суду надійшло 8 звернень громадян, а це на 11 звернень або 57,9% менше ніж за в казаний період минулого року.
Поліпшення показників надходжень звернення громадян підтверджує позитивну роботу керівництва та працівників апарату суду відносно професійної та налагодженої роботи з громадянами – відвідувачами суду.
Так, за І півріччя 2019 року, за категоріями звернень громадян надійшло:
В порівнянні з І півріччям 2018 року, значно зменшились заяви на дії суддів та заяви та скарги пов’язані з іншими питаннями.
Аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах, зокрема :
З восьми звернень, реєстрація та облік яких здійснюється в автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-З», зареєстровано 4 заяви та 4 скарги. Заявникам були надані кваліфіковані, об’єктивні і своєчасні відповіді, але за результатами розгляду порушених питань всі визнані не обґрунтованими.
З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Херсонським міським судом Херсонської області на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на сучасному етапі є одним із пріоритетних завдань органів державної влади, відповідальним обов'язком посадових і службових осіб.
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності суду та
судової статистики Херсонського міського О.М. Лежепьокова
суду Херсонської області