flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по виконанню Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2019 рік

АНАЛІЗ

стану роботи

Херсонського міського суду Херсонської області

по виконанню Закону України «Про звернення громадян»

за І півріччя 2019 року

 

22.07.2019 р.                                                                      м. Херсон

Закон України «Про звернення громадян» регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

На виконання вимог Закону Херсонським міським судом Херсонської області постійно вживаються відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.   

Протягом І півріччя 2019 року до суду надійшло 8 звернень громадян, а це на 11 звернень або 57,9% менше ніж за в казаний період минулого року.

 

Поліпшення показників надходжень звернення громадян підтверджує позитивну роботу керівництва та працівників апарату суду відносно професійної та налагодженої роботи з громадянами – відвідувачами суду.

Так, за І півріччя 2019 року, за категоріями звернень громадян надійшло:

В порівнянні з І півріччям 2018 року, значно зменшились заяви на дії суддів та заяви та скарги пов’язані з іншими питаннями.

Аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах, зокрема :

З восьми звернень, реєстрація та облік яких здійснюється в  автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-З», зареєстровано 4 заяви та 4 скарги. Заявникам були надані кваліфіковані,  об’єктивні  і своєчасні  відповіді, але за результатами розгляду порушених питань всі визнані не обґрунтованими. 

З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:

На підставі викладеного можна зробити висновок, що Херсонським міським судом Херсонської області  на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на сучасному етапі є одним із пріоритетних завдань органів державної влади, відповідальним обов'язком посадових і службових осіб.

 

Начальник відділу організаційного

забезпечення діяльності суду та

судової статистики Херсонського міського                                                                                                                                   О.М. Лежепьокова

суду Херсонської області