flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати онлайн-опитування громадян про якість роботи Херсонського міського суду

22 травня 2018, 09:21

З 18 квітня по 18 травня 2018 року в Херсонському міському суді Херсонської області проводилось анонімне онлайн-опитування на сайті суду, щодо оцінки  рівня організації роботи суду шляхом онлайн анкетування.

За встановлений період часу, в опитуванні прийняли участь 21 особа.

Проаналізувавши відповіді були встановлені наступні результати:

Більшість респондентів представляють в суді безпосередньо себе (є позивачем/відповідачем/третьою особою/заявником/свідком/потерпілим), а саме - 52,6 % з кількості опитаних.

З точки зору зручності та комфортності перебування  в суді найбільше респондентами було обрано варіант «Добре»

На питання щодо доступності телефонної лінії суду та отримання потрібної інформації під час відповіді на телефонний дзвінок 38.9 % осіб відповіли так, завжди, 27.8. % осіб - так, але додзвонитися було важко,16.7 %  осіб вказали, що так, але інформація була неповна й 16.7 % осіб зазначили, що телефонна лінія була зайнята чи не працювала

Зручність розташування інформаційних стендів в приміщені суду та їх інформаційне наповнення громадяни визначили середнім показником – «Добре» (серед запропонованих варіантів: «відмінно, добре, задовільно, незадовільно»)

На питання щодо наявності необхідної інформації на сторінці суду в Інтернеті 47.4% з опитаних зазначили, що так, вся необхідна інформація розташована на сайті, 31,6 % відповіли - так, але вона виявилась неповною й 21.1 % вказали на відсутність необхідної інформації.

У випадку звернення громадян до відділу звернення громадян суду для отримання інформації 47.7 % опитаних залишились повністю задоволеними отриманою інформацією, 26.3 %  респондентів не звертались взагалі, а 21.1% осіб звертались, але зазнали певних труднощів (очікування в черзі, неповна інформація та ін.)

84.2 % опитаних осіб були вчасно проінформовані про час та місце розгляду  справи секретарем судового засідання.

Рівень професіоналізму, ставлення працівників апарату суду до відвідувачів, а також про коректність та старанність працівників суду  респонденти оцінили посередньо:

Загалом організацію роботи суду громадяни оцінюють на «відмінно».


Отже, проведене  опитування дозволило виявити  проблемні організаційні питання в  діяльності  суду, які потребують вирішення та які будуть враховані в подальшій роботі для вдосконалення організації роботи суду й для  забезпечення  відкритості суду, підвищення  довіри  громадян до  правосуддя та зміцнення  авторитету  судової влади.